Facebook Pixel
Обзавеждане за хотели – рецепция
, Обзавеждане за хотели – рецепция
Публикувана в Полезно

Обзавеждане за хотели – рецепция

Съдържание:


Рецепцията не е просто лицето на всеки хотел, тя трябва да е достъпна и да предразполага гостите да се усмихват. Пространството се нуждае от приятен и топъл интериор, който да създава уютна и приятелска атмосфера.

Дизайнерът няма влияние върху персонала, но може да Ви помогне с проектиране и създаване на удобен и функционален интериор. В предната част на статията се фокусирахме повече върху лобито и само загатнахме за рецепцията.

Днес ще продължим темата като се поставим на мястото на Вашите гости. Ще погледнем през техните очи какво виждат, когато прекрачат прага на хотела Ви. А след това ще Ви помогнем да използвате оформлението на рецепцията и да изберете обзавеждане за хотели, за да накарате Вашите посетители да се чувстват желани.

, Обзавеждане за хотели – рецепция

Какво очакват гостите от един хотел?

Може би си мислите, че типичните туристи очакват прекалено много неща от престоя си. Вероятно смятате, че е очевидно да държат на лукса и комфорта. Разбира се, удобството е много важен критерий, но не е единственото нещо, което посетителите търсят, когато избират в кой хотел ще отседнат.

Когато гостите изберат Вашия хотел, те очакват да получат равностойно обслужване за парите си. Това означава, че очакват не само да има удобства като басейн, спа център, лоби бар, ресторант и Wi-Fi, а да се чувстват така, сякаш са направили добра „сделка”.

Разбира се, различните хора имат различни предпочитания и можем да кажем, че списъкът с очаквания може да бъде много дълъг. Все пак, всеки иска бързо и лесно да открие рецепцията, тя да бъде удобна за него, докато урежда престоя си, а след това стаята да бъде чиста и удобна.

Не бива да забравяме и обслужването. Много туристи очакват още с влизането си на входа на хотела, Вие да отговорите на техните нужди, като им осигурите бърз и лесен достъп до рецепцията.

Затова можем да кажем, че все повече хора се насочват към хотели, предлагащи:

Персонализация

Няма значение дали става въпрос за стаята, зоната на лобито или самата рецепция. Много хора очакват престоят им в хотела Ви да бъде персонализиран специално за тях. Те искат да се чувстват специални. Така, сякаш се грижите за тях като за звездна личност, а не просто като още един посететел в хотела Ви.

Един от начините да направите това е като персонализирате всяка стая с малки щрихи като чехли, халати, козметика и други. Това ще накара да се почувстват добре дошли и по-комфортно по време на престоя си в стаята.

Но за да впечатлите наистина туристите, трябва да ги спечелите още с прекрачване на прага и откриване на рецепцията.

, Обзавеждане за хотели – рецепция

Къде трябва да е разположена рецепцията на хотела?

Общите зони, като рецепцията, допринасят за цялостната атмосфера и преживяване в хотелите. Според едно от последните проучавния за над 70% от туристите лоби зоната е също толкова важно, колкото и стаята, в която ще спят.

Нека да погледнем през очите на Вашите гости. Представете си, че сте пътували 7 часа с влак и 1 – с градския транспорт, за да достигнете хотела. Вероятно вече сте уморени, багажът Ви тежи и просто искате да си починете и се освежите в стаята. Когато влезете през вратата, какво ще е първото нещо, което ще потърсите с поглед?

Едва ли ще обърнете внимание на удобните дивани или привлекателния лоби бар. Вероятно, дори да забележите детайлите на обзавеждането с очи, ще потърсите рецепцията. Мястото, където ще получите отговор на всичките си въпроси и откъдето ще започне Вашия престой.

Първото впечатление не се прави от рецепциониста. То започва в секундата, в която гостите пристъпят през прага и видят атмосферата. Рецепцията има голямо въздействие за създаване на това първо впечатление и затова е важно да се наблегне на положителното й влияние.

Ако извикате фотограф да направи снимки, той ще търси най-добрите ъгли, за да представи това, което ще срещнат очите на гостите. Няма разлика и при проектирането на дизайн и избирането на обзавеждане за хотели.

Рецепцията и нейното обзавеждане трябва не просто да изглеждат, а да бъдат достъпни. Да представят уникалния характер и атмосфера на хотела, но и да вдъхват доверие в туристите.

Има няколко основни елемента, на които трябва да обърнете внимание при обзавеждането:

, Обзавеждане за хотели – рецепция

Сетивно преживяване

Проектирана правилно, рецепцията на хотела може да ангажира всичките пет сетива, което прави едно по-запомнящо се изживяване на гостите. Маркетингът на аромати, например, може да бъде мощен мотиватор за харчене. Някои идеи за проектиране на пространство, което ангажира всички сетива, включват приготвяне на горещо кафе, запалване на свещи, предлагане на прясно изпечени закуски и пускане на тиха музика през звуковата система.

‍Тези усилия позволяват на гостите бързо да придадат на Вашия хотел чувство и емоция – такива, които ще носят със себе си дълго след напускане.

Форма и размер на рецепцията

Рецепцията е опора на почти всеки хотел в света. Това е мястото, където гостите се регистрират, освобождават и получават отговори на всякакви запитвания по време на престоя си. Това превръща привидно безобидната задача за избор на дизайн в едно от най-важните решения, което ще вземете по отношение на оформлението.

Подобно на пространството, разпределено във фоайето, рецепцията трябва да отразява общия размер на хотела. Ако очаквате да има голям поток от гости през целия ден, най-добре е да заложите на дизайн, осигуряващ простор за множество туристи.

За по-малки хотели ще е достатъчно рецепция, която побира между 1 и 3-ма гости.

Независимо от размерите, важно е тя да отразява стила на обзавеждане, който сте избрали за останалата част от фоайето и стаите.

, Обзавеждане за хотели – рецепция

Какъв трябва да е типът на обзавеждане за хотели?

Когато обмисляте дизайна и стила на мебелите във фоайето, е най-добре да се придържате към един интериорен стил. Заложете на основното – удобство и функционалност. Тук маси, столове с облегалки, диван, места за сядяне са стандартни елементи в почти всяко фоайе.

Рецепцията трябва, освен с плот, да е обзаведена според нуждите на персонала и организацията на работния му процес. В някои случаи, освен място за техниката и компютъра, може да има и шкафове за съхранение на важните документи.

Стилът на мебелите, избрани за фоайето на хотела, зависи от цялостната марка на хотела, околността, както и от архитектурата и историята на имота. Най-често собствениците предпочитат модерни или съвременни мебели.

А Вие избрахте ли обзавеждане за хотели?

Не пропускайте да заложите на най-доброто качество и стил с Ник Стил. В нашия онлайн магазин ще откриете голямо разнообразие от качествени мебели, подходящи за всеки хотел.

Споделете публикацията

Няма коментари

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

Започнете да пишете и натиснете Enter за търсене

Количка

Нямате артикули в количката.

Call Now Button